Jak správně používat cizí obrázky?

Jak správně používat cizí obrázky?

Není dne, kdy bych neviděla obrázek, který může někoho vyjít pěkně draho. To proto, že si ho někde vypůjčil. Používání cizích obrázků na internetu má svoje poměrně přísná pravidla a jejich porušení nás může stát i peníze, dost peněz. Jak tedy používat obrázky, které vytvořil někdo jiný, s minimálními riziky?

Licencování obrázků

Může se zdát, že na internetu je všechno zdarma.

 » Přečíst si celý článek « 

Testování responzivnosti našeho webu

Jak otestujeme, že je náš web responzivní?

Nedávno jsem psala o responzivitě a důvodech, proč je důležitá. Dneska se přesuneme trošku víc do praxe. Je totiž hezké vědět, co a jak má fungovat, nicméně my si potřebujeme ověřit. že tomu tak skutečně je. Jak tedy nejlépe otestujeme, jestli je náš web správně responzivní?

Já používám při tvoření několik způsobů testování, protože spolehnout se jen na jeden, to není nic pro mě.

 » Přečíst si celý článek « 

Proč některá písma nefungují a co s tím?

Proč na webu některá písma/písmena nefungují?

Vidím to stále častěji… Pěkný design, ale v textu se objevují znaky, které tam nepatří. Někdy jsou to písmenka maličko jiného stylu, jindy to jsou znaky, které vyloženě vyskakují z textu a úplně kazí dojem ze všeho. A občas je dokonce místo písmene čtvereček nebo prostě prázdno. Proč?

Poslední roky se roztrhl pytel s různými písmy a s radostí je uplatníme při vlastním tvoření.

 » Přečíst si celý článek « 

Jak zvýšit návštěvnost blogu?

Jak zvýšit návštěvnost blogu přirozeně a zdarma?

Jak zvýšit návštěvnost blogu přirozeně a zadarmo? Co můžeme udělat pro to, aby se o nás dozvědělo více lidí a google nás měl rád?

Odpovědět na tuto otázku není snadné a rozhodně to nesfoukneme dvěma větami. Je ale spousta „drobností“, které nám k návštěvníkům pomohou, byť výsledek asi nepoznáme ze dne na den. Pokud se jim ale začneme věnovat, budeme růst.

Kvalitní obsah

Publikování kvalitního obsahu je základní podmínkou úspěšné existence na internetu.

 » Přečíst si celý článek «